Saturday, February 5, 2011

Cerita Lucu: Doggey mendoggey da kini melanda PKR Ampang.111+47 masuk UMNO.

Geli hati puteri hari ini. Pagi tadi saya telah kebetulan terjumpa kawan saya tempuh hari yang pernah berceritakan pada saya tentang berapa ahli UMNO yang lompat dan masuk ke PKR. (Di sini)
Nampaknya ini kes kedua kes doggey mendoggey. Kali ini nampaknya kes PKR didoggeykan oleh mereka ini. Apa yang di beritahu dari 113 , 111 telah pulang kembali ke cawangan asal, 2 masih berbelah bagi samada mahu menyertai KITA dan di ikuti dengan 47 orang PKR ikut masuk bersama dengan 111 itu ke pangkuan UMNO.
Nampaknya, PKR kini telah mulai hilang pengaruh di bumi Ampang.
Menurut kawan saya itu, ini semua berpunca dari seorang penyokong PKR kuat anak beranak yang tamak kuasa yang dahulu pernah di sabitkan penyelewewngan duit bank. Dia ini dianggap sombong dan bongkok dan suka menjatuhkan air muka orang.
Menurut Siti, "Entah lah. Ketua PKR ini pernah disabitkan mencuri duit bank satu ketika dahulu, dan pernah juga terlibat menjatuhkan seorang ahli majlis diDUN Bukit Antarabangsa, yang banyak berkhidmat dengan menyebarkan fitnah, kini mendapat tempat yang amat dekat dengan wang ringgit. Kalau anjing dah biasa makan tahi, kalau tak dapat makan, hidupun sudah cukup untuknya. PKR in nampak macam kubang untuk mereka2 yang reject, gangster dan penjenayah."
Tambah Ali, "Kami tidak terima satu senpun untuk keluar PKR dan kembali pada UMNO. Terserahlah kepada UMNO Ampang samada kami diterima. Harap2 di terima lah".

Walau bagaimanapun ambillah iktibar dan jangan lah pula berada dalam zon selesa.

Puteri Penny

No comments:

Post a Comment