Thursday, December 16, 2010

Pengurusan 2 Lelaki Lembut (dan Lembab?) Bahagian Ampang masih kurang mantap

Puteri telah pulang berjumpa dengan seorang kawan yang kebetulan berada di tempat yang sama, iaitu di D' Kayu.

Apa yang di beritiahu, pasal tindak tanduk UMNO bahagian Ampang yang dianggap kurang bernas dari segi menyatu padukan cawangan2 dan ahli UMNO di bahagian Ampang, lebih2 lagi di bawah DUN Bukit Antarabangsa.

Setelah dengan lucunya mencerita perihal kelembutan Ketua dan Timbalan yang dipaparkan oleh Wilson wakil dari MIC (Ketua Bahagian Ampang?), nampak terjelas benar dengan paparan Wilson mengenai mereka bertiga ini (termasuk Naib, yang kononnya lebih keras dari yang lain, apa yang keras tak tahu pulak.) Yang miang, yang gatal tu,  Puteri tahu lah.

Mungkin jembalang blog belum lagi menyambut tentang kecuaian dan ketidak alpaan tentang masaalah yang sering timbul dibahagian. Kecuaian ini kalau tidak di bendung boleh menyebabkan UMNO tersungkur di Bumi Ampang , lebih2 lagi di kawasan Bukit Antarabangsa. Samada, ini satu perangkap samar, kelahiran baru atau perkuburan karier seorang ahli politik yang kurang berpolitik.

Isu Trojan ke atau isu sindrom susukan kera tapi anak sendiri mati kelaparan kini menjadi-jadi dan tidak diambil berat untuk diselesaikan. Yang pelik di manakah setiakawan pada rakan seperjuangan Timbalan,bila mana pengecut yang suka membaling batu  dan sorokan tangan kini di jadikan hero. Hai Abang Mail tak pandai lagi ke? Adakah ini perangkap atau setiakawan yang kurang akrab atau minda yang  lembab? 

Hanya masa boleh menentukan.

Puteri Penny
Lawan tetap lawan untuk anak bangsa, agama dan tanahair

No comments:

Post a Comment