Wednesday, December 22, 2010

Logo 1Malaysia di haramkan di Selangor. 1Tindakan desperado kerajaan negeri triniti 3Selangor

Oleh: Lebai Kecut
Kesimpulan: Sesiapa yang tidak puas hati pasal pengharaman ini, bolehlah ludah kepada muka Azmin Ali, Khalid Ibrahim, Teresa Cock dan lain-lain bila mereka ini lalu di depan anda.

Menurut berita malam ini di TV3, kalau benar berita ini, maka nampaknya Kerajaan Pakatan Negeri Selangor macam dah hilang akal atau berperangai kebudak-budakan. Mungkinkah pengharaman ini berpunca sebagai tindakan atas penggantungan Anwar Ibrahim dan beberapa orang Ahli Parlimen tempuh hari.
Kerana ingin menutup kemaluan besar atas kegagalan Ketua Pembangkang mensabitkan APCO Worldwide dan 1Malaysia, yang kononnya adalah di ilhamkan oleh ONEISRAEL.
Saya kira Kerajaan Negeri Selangor telah tersilap langkah. Pertama slogan 1Malaysia telahpun di ambil minat yang mendalam oleh rakyat jelata dan ada yang telah menggunakan idea ini untuk melariskan produk mereka.
Tindakan sebegini, akan mendatangkan masaalah dan kerugian yang besar bagi sesetengah syarikat lebih-lebih lagi bagi mereka yang telah merangkumi slogan ini diatas pelbagai kaedah pengiklanan.
Ini menunjukkan sifat yang tidak matang dan biadap dan rakyat di Negeri Selangor perlu perang kebiadapan ini habis-habis.
Kita berharap agar BN Selangor dapat menyediakan biro guaman khas pada sesiapa yang disaman oleh pihak PBT kerana kami percaya ini dalah satu beban kepada rakyat yang akan tersepit disebabkan sikap yang kurang matang dan zalim.
Selamatkan Selangor Darul Ehsan dari Anwar Ibrahim dan kuncu-kuncunya.

No comments:

Post a Comment